شهدا شرمنده ایم...

زندگی نامه شهدا

شهدا شرمنده ایم...

زندگی نامه شهدا

۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۶

شهید سرتیپ جواد فکوری

مشاور جانشین رئیس ستاد مشترکشهید سرتیپ جواد فکوری در سال 1317 در تبریز بدنیا آمد و پس از اتمام تحصیلات متوسطه وارده دانشکده خلبانی شد.و این دوره را با موفقیت بپایان رساند او همچنین دوره‌های تکمیلی خلبانی مقدماتی مدیریت خلبانی (اف-4) فرماندهی گردان هوایی و فرماندهی ستاد را با موفقیت طی کرد.خدمت خوب و صادقانه‌ای را در نیروی هوائی شروع کرد و بعلت عهده‌دار بودن دو شغل مهم و حساس ناچاراً در هفته سه روز در نیروی هوایی و سه روز دیگر در وزارت دفاع بود.  سرهنگ فکوری در تمام دوران خدمتش در ارتش بعنوان فردی مذهبی و قاطع شناخته می‌شد و به همین علت پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت پست‌های زیر را بعهده داشت.فرماندهی پشتبانی پایگاه دوم شکاری، فرماندهی پایگاه دوم شکاری ، فرمانده پایگاه یکم شکاری ، معاون عملیاتی نیروی هوائی و فرماندهی نیرویی هوائی.همچنین شهید فکوری پس از تشکیل کابینه شهید رجائی با حفظ سمت، بعنوان وزیر دفاع برگزیده شد و پس از اینکه سرهنگ معین‌پور به فرماندهی نیروی هوائی گمارده شد ایشان مورد تشویق قرار گرفت و به سمت مشاور جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش انتخاب شد و سرانجام موقعی که با سرداران دیگر اسلام از جنوب به تهران برمی‌گشت بر اثر سانحه هوائی همراه با دیگر عزیزان به خیل شهیدان پیوست.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
علی حاضری

جواد فکوری

شهداء

نظرات  (۴)

۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۵ همه چیز اینجاست

ناشنوا باش وقتی همه از محال بودن آرزوهایت سخن می گویند

سلام
پیش من هم بیاین خوشحال میشم
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۹ همه چیز اینجاست

ناشنوا باش وقتی همه از محال بودن آرزوهایت سخن می گویند

سلام
پیش من هم بیاین خوشحال میشم
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۹ پریسا خانوووووم
سلام دوست عزیز
وبت زیباست و روش کار کنی قشنگ ترم میشه
یه سایتی هست با وبلاگ های پر بازدید تبادل لینک میکنه بازدیدشون میره بالا
من خودم امتحان کردم نتیجه داد دعوتت میکنم تو هم تبادل لینک انجام بدی
undone.rozblog.com

منتظرتما
سلام
وبلاگ زیبایی داری
خوش حال میشوم به وبلاگم سر بزنی و در نظر سنجی شرکت کنید منتظر نظراتت هستم