شهدا شرمنده ایم...

زندگی نامه شهدا

شهدا شرمنده ایم...

زندگی نامه شهدا

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

ردار شهیدنعمت الله رعیت پیشه درسال 1338 درروستا اکبرآبا د فسا دیده به جهان گشود دوران پر نشاط کودکی رادرخانواده ای متقی وباصفا سپری نمود ودرسن هفت سالگی همراه بادیگر بچه های روستا با شوروشوقی کودکانه راهی مدرسه شد.دوران ابتدایی را تامقطع سوم دبستان درزادگاه خویش باموفقیت طی نمود وبه علت کمبود امکانات ونبود معلم به ناچار تحصیل رارها کرد وی مدتها پس از پیروزی انقلاب ودرسال 1365مجددابه تحصیل روی آورد تحصیلات خویش راتاپنجم ابتدایی ادامه داد.
۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۳:۳۰
علی حاضری
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون شهید صادق مؤدستان فرزند احمد متولد 27 / 10 / 1335 شمارة شناسنامة (467 موالید ) در یک خانوادة نسبتاً متوسط و مذهبی متولد شد تحصیلات ابتدائی را در مدرسة ( مسعود دهقان ) قائمشهر به پایان رسانید و در دبیرستان ( شرافت سابق ) با موفقیت در سال 1358 به اخذ دیپلم نائل می گردد شهید صادق مؤدستان از آنجائیکه عاشق اسلام و امامت امت خمینی کبیر بود از سال 1357 در سن 21 سالگی به رهبری امام خمینی مبارزات سیاسی مذهبی خود را بر علیه رژیم طاغوت شروع کرد و در این مدت لحظه ای آرام نمی گرفت و برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بطور شبانه روز فعالیتهای زیادی می نمود و بعد از پیروزی انقلاب در مسجد مهدیة عشقی ( انجمن شهید مسعود دهقان ) مشغول فعالیت شد . شبها به پاسداری و روزها هم به تبلیغات و شعار نوشتن بر روی دیوارهای خیابان ها می پرداخت .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۴ ، ۰۳:۳۰
علی حاضری
به سال 1342 در خانواده ای کشاورز در(( خمینی شهر )) اصفهان کودکی زاده شد که نام او را نصرت الله نهادند . نصرت الله در دامان خانوادة مذهبی و با دیانت پرورش یافت . شش ساله بود که خانواده اش در سال 1348 به تهران هجرت کرد و او دوره ابتدائی را در مدرسه (( 17 شهریور )) در حوالی میدان شوش سپری کرد . شاگردی فعال و کوشا بود . یک بار به عنوان شاگرد ممتاز ، عکسش در روزنامه به چاپ رسید . او در ابتدای تحصیل ، در دبیرستان دارالفنون تهران ، ثبت نام کرد و به تحصیل مشغول شد .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۴ ، ۰۳:۳۰
علی حاضری