شهدا شرمنده ایم...

زندگی نامه شهدا

شهدا شرمنده ایم...

زندگی نامه شهدا

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

شهیدی پرتلاش و اسوة ایمان و اهلیتسخن از افسری بلند قدر وشهیدی پرتلاش و نستوه و آزاده ای است که اسوه و نمونة ایمان و اهلیت همه دانشجویان غیور دانشکده افسری میهن اسلامی ماست واستاد و مدرس آنان ، سخن از شهید‹‹ نامجو›› است . هموکه در دل سالهای تار و خفقان آور اولین عضو نظامی سازمانی ضد رژیم بود . و پس از پیروزی انقلاب اسلامی را پی ریزی کرد .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۱:۳۰
علی حاضری
شهید حاج علی حاجبی در خانواده مذهبی واقع در رودخانه از توابع شهرستان رودان به دنیا  آمد دوران کودکی را در أن روستا سپری کرد و 15 ساله بود که در پاسخ به لبیک امام رحمه درس و مشق را کنار گذاشت و به مدرسه عشق جبهه روی آورد و از أن پس در آغوش جبهه بزرگ شد . جبهه برای وی بسان مادری عزیز بود در سن بیست دو سالگی در حالیکه دل در گرو جبهه داشت تن به ازدواج داد و حاصل بیست ماه زندگی پر بار مشترک وی دو فرزند دختر است که در زمان شهادت دختر بزرگ او کمتر از یکسال سن داشت و دختر دومش هنوز بدنیا نیامده بود . 
۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۳ ، ۰۱:۳۰
علی حاضری
سید مصطفی دوازدهمین و آخرین فرزند خانواده و هفتمین پسر این خانواده پر برکت .مصطفی از 14 سالکی وارد بسیج شد و از 17 سالگی پا به سنگر جبهه های جنوب و غرب کشور گذاشت . سید تمام هستی و زندگیش را وقف جنگ کرد . آنقدر در جبهه ماند که دوستانش به او پیر جبهه می گفتند . مقداری از حقوقش را به حساب جنگ می ریخت و بعد از شهادت معلوم شد که سر پرستی چند خانواده بی بضاعت را نیز بر عهده داشته است .
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۳ ، ۰۸:۱۱
علی حاضری