شهدا شرمنده ایم...

زندگی نامه شهدا

شهدا شرمنده ایم...

زندگی نامه شهدا

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

شهید اجاره دار سال 1329 در تهران بدنیا آمد و دوران کودکی و نوجوانی را همراه با کار و تحصیل سپری کرد . بدلیل جو خانوادگی و ارتباط و علائق قومی ‚همواره در جریان تحولات شهر قم و پیروی از روحانیت مبارز بود لذا در خانواده همواره احساس یک کینه عمیق نسبت به رژیم غاصب داشت . 
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۳ ، ۰۲:۳۰
علی حاضری
برادر حسن بخشایش در خانواده ای مذهبی و مستضعف در سال 1336 در تهران بدنیا آمد و در میان انبوه مشکلات حاکم بر خانواده رشد و نمو کرد . او با برخورداری از نعمت محرومیت که سازندگی ممعجزه آسا دارد ‚پایه هـــــای شخصیت انسانی خود را پی ریزی کرد و هیچگاه از تلاش و کوشش در راه نیل به هدف که یکی از خصایص او بود ‚ باز نایستاد . وی در برابر مشکلات با خونسردی  و متانت ‚مقاومت میکرد و بجای متابعت از احساسات میکوشید تــا مشکلات را از سر راه بر دارد . وی در سال 1355 وارد دانشگاه علوم تبریز شد . 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۶:۲۶
علی حاضری
شهید فوزیه شیردل در سال 1338 در شهر کرمانشاه در خانواده‌ای متدین و مومن به دنیا آمد.پس از طی دوران طفولیت در سن 7 سالگی به مدرسه رفت و از آنجا که در خانواده‌ای مذهبی رشد یافته بود، به نماز خواندن و روزه گرفتن بسیار پایبند بود. دوران ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت پشت سر گذاشت و پس از اخذ مدرک سیکل وارد بهداری شد.پس از گذشت 3 سال از خدمت در بهداری کرمانشاه و کسب تجربیات فراوان، به پاوه منتقل و در بیمارستان آنجا به عنوان بهیار مشغول به خدمت شد.در سال 1357 همزمان با اوج‌گیری مبارزات علیه رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی...
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۵:۵۶
علی حاضری