شهدا شرمنده ایم...

زندگی نامه شهدا

شهدا شرمنده ایم...

زندگی نامه شهدا

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

شهید حمیدرضا رفیعی در سال 1339 در شهر اصفهان  دیده به جهان گشود ، دوره دبستان و راهنمایی را با موفقیت و شناخت کامل از جامعه پیرامونش به اتمام رسانید. وی دبیرستان را در حالی طی کرد که همزمان با تحصیل موفق به اخذ کمربند مشکی در ورزش کاراته شد.همزمان با اوج‍گیری انقلاب اسلامی با تعطیل کردن کلاسهای درس همراه سایر اقشار مردم، سهم بسزایی در شکل‍گیری تظاهرات در مدرسه و محله داشت.
۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۳۰
علی حاضری
من‌المؤمنین و رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینظرو ما بدلوا تبدیلا . (احزاب 23).شهید بزرگوار حجت الاسلام عبدالکریم بخردیان در سال 1317 در شهر مذهبی بهبهان چشم به جهان گشود . پس از طی دوران طفولیت به لحاظ علاقه‌ای که به فراگیری علوم اسلامی داشت به مدت سه سال دروس مقدماتی را در محضر علمائی چون حجت الاسلام سید محمد مرتضوی و سید فرج الله مصطفوی فرا گرفت .
۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۳۰
علی حاضری
زندگی شهید از زبان همسرش : متولد سال 1317 و اهل جهرم بود . تحصیلات ابتدائی و متوسطه را در شهر جهرم بپایان رسانید و مبارزه را از سال 32 شروع کرد علاقه زیادی به تحصیل داشت ولی چون بار مسئولیت سنگین خانواده را بر دوش داشت به دانشسرای مقدماتی در دورترین نقطه لار رفت و با وجود آنکه از نظر رفاهی بسیار در مضیقه بود دیپلمش را گرفت و به معلمی پرداخت . 
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۳۰
علی حاضری
شهید علی اکبر شورشانی در سال 1319 در خانواده ای متدین در قزوین بدنیا آمد . پدرش کاسب جزء‌بود . وی پس از گذرانیدن تحصیلات ابتدائی و متوسطه در تهران موفق به اخذ فوق دیپلم تأسیسات شد او از کودکی به مطالعــه علاقه داشت و کتب مختلف مذهبی را مطالعه میکرد  
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۳۰
علی حاضری