شهدا شرمنده ایم...

زندگی نامه شهدا

شهدا شرمنده ایم...

زندگی نامه شهدا

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

شهید محمود قندی در سال 1323 در خانوا ده ای مذهبی در تهران متولد شد . تحصیلات ابتدائی را در دبستــــان محمدی و تحصیلات متوسطه  را در دبیرستان علوی در سال 1341 به پایان رسانید ‚ اویکی از بهترین شاگردان این دبیرستان به شمار میرفت . استاد روزبه (یکی از بنیانگذاران دبیرستان علوی ) همیشه می فرمود : من دو امیـــد در علوی دارم که یکی از آنها قندی است ‚ کلیه سالهای دبیرستان را با رتبه اول به پایان رسانده بود و دیپلم خود را بـا معدل 85/19 گرفت .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۰
علی حاضری
در مهر ماه سال 1309 در تبریز دیده به جهان گشود .در سال 1338 از دانشگاه تبریز دکترای پزشکی دریافت نمود و در سال 1350 از دانشگاه تهران تخصص خــود را در رشته جراحی عمومی دریافت کرد . از سال 1338 بعنوان پزشک عمومی در بهداری استان کردستان آغاز بکار کرد و پس از آن بترتیب در پستهای زیر در خدمت مستضعفین بود :
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۰
علی حاضری
شهید بزرگوار دکتر غلامعباس رنجبر دارنده مدرک دکترای علوم کشاورزی و ژنتیک از دانشگاه ایالات اوکلاهاما آمریکا در سال1326 در خانواده ای صمیمی و با صفا در شهر داراب چشم به جهان گشود یازده ساله بود که پدر خود را از دست داد او از با استعداد ترین نوابغ زمان خود بود به طوری که پس از مدرک دیپلم با معدل 19 در کنکور شرکت کرد و در یازده رشته مختلف قبول شدکه از میان آنها رشته کشاورزی را انتخاب کرد و مهندسی کشاورزی را با بالاترین امتیاز بعنوان دانشجوی رتبه اول از آن دانشگاه کسب کرد اینک جهت آشنایی بیشتر با خصوصیات شهید دکتر رنجبر خدمت دکتر عنایت الله زارع نژاد رسیدم تا ایشان خاطرات دوران تحصیلی شهید دکتر را برایمان باز گو کند با تشکر از ایشان . 
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۵
علی حاضری